close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין ביטוח– האם יש סיכוי שהוא באמת יעזור לכם?

מערכת שורשכב אדר א, תשעט27/02/2019

האם פניה לעורך דין המתמחה בביטוח זו עסקה משתלמת? האם הוא יעזור לכם?

תגיות:
כולנו עושים אינספור ביטוחים לאורך השנים, אם כי המטרה של כולנו היא לא להשתמש בהם. יש לנו ביטוח חיים, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוחי בריאות ועוד, אך עמוק בפנים תמיד כשאנחנו חותמים על פוליסת ביטוח, אנחנו מקווים לשכוח בכלל מקיומה. עם זאת, לא תמיד הדברים קורים בדיוק כמו שאנחנו רוצים, שכן יש גם מצבים שבהם כן נצטרך להפעיל את הביטוח. זה נשמע לכם מוכר? ניסיתם לקבל מהביטוח את מה שמגיע לכם אבל זה לא עבד? מנסים לדחות אתכם ולא לתת לכם את הכיסוי המגיע לכם? אם כך, עכשיו זה הזמן לפנות אל עורך דין שמתעסק בענייני ביטוח. עורך דין ביטוח הוא איש המקצוע שיוכל לעזור לכם
ובסופו של דבר, אפילו אם המאבק לא יהיה פשוט, בהחלט יש סיכוי שתקבלו את מה שמגיע לכם. לכן, במקום לוותר לחברת הביטוח שלכם רק כי היא מגיעה עם אינספור עורכי דין, כדאי יהיה לחפש כבר עכשיו עו"ד מקצועי לענייני ביטוח.

כך תחליטו איזה עורך דין ביטוח ייצג אתכם 
שמעתם על הרבה עורכי דין שמתעסקים בתחום הביטוח ואתם מתלבטים ממי מהם תרצו לקבל שירות? מעוניינים לבחור עורך דין ביטוח שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות? אם כך, כדאי יהיה לעשות מראש כמה בירורים אודות איש המקצוע שלכם. לדוגמא:
• האם הוא מספיק מנוסה?
• האם יש מי שיוכל להמליץ עליו?
• האם עוה"ד זמין עבורכם?
• האם מדובר על עו"ד שבאמת ניצח בכמה תיקים דומים בעבר?

חשוב גם לבדוק את הרמה האישית ואת התחושה שהוא מעורר בכם. העניין הוא שלפני הכול אתם צריכים להרגיש שתוכלו לסמוך על עוה"ד שאליו אתם פונים. לכן מומלץ להיפגש איתו פנים אל מול פנים ולהבין מי הבנאדם, מה הניסיון שלו והאם המשרד שלו יוצר אצלכם רושם רציני או לא.

כמה יכול לעלות לכם שירות בתחום הזה? 
כמובן שלכל עורך דין ביטוח יש זכות לגבות מכם איזה מחיר שהוא רוצה, אך בסופו של דבר, רק אתם תחליטו כמה ולמי לשלם. לכן יש מקום גם לדבר עם יותר מעורך דין אחד, כי אם זה מה שיעזור לכם לבחור את עוה"ד המתאים לכם יותר, מדוע שלא תעשו זאת? שימו לב לא רק לשאלה כמה אתם צריכים לשלם על שירותיו של עוה"ד אלא גם איך אתם צריכים לשלם את הסכום הזה. האם מדובר על עמלה שתשלמו לעוה"ד אחרי שתקבלו את הפיצוי מחברת הביטוח? או שבלי קשר לתוצאות התהליך יהיה עליכם לשלם סכום מסוים? ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות המחיר והעלות כך תוכלו לבחור בלב שלם יותר את עורך הדין הנכון לכם. אין סיבה לשלם מחירים מופקעים ובהחלט יש מקום לברר ולבדוק מה המחיר הממוצע בשוק עבור שירות כזה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה